خودم (هدي )خودم (هدي )21 سالگیت مبارک

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

تیز ه و ش ا ن

1392/2/19 22:28
نویسنده : هدی جون
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنجشنبه است و من بد بخت و بیچاره نشستم تو خونه و دارم درس میخونم قلب

البته درس خوندن فقط برای امروز نیست !!!!قلب

بلکه از دو هفته پیش من دارم برای تیز هوشان درس می خونم قلب

و فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــردا نتیجه ی اعمالم است قلب

دعـــــــــــــــــــــــا کنید دعا دعا قلب

بعدا بهتون خبر می دم که قبول شدم با نــــــــــه !!!قلب

فعلا بای بای دوستان خوفم !!قلب

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پاتمه
21 اردیبهشت 92 8:25
سلام عزیزم انشاالله که قبول میشی


ممنونم که سر زدین
آبجی مریم
1 خرداد 92 18:11
موفق باشی هدی جونم کلاس ششمی موفق ما اگر تیزهوشان هم رتبه ای نیاری برای ما همیشه یک آبجی باهوش و خلاق هستی
مهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیه
11 خرداد 92 11:36
سلام راستی تو کجایی هستی ؟؟؟ من مهدیه هستم که بهت گفتم
نرگس
22 تیر 92 13:40
انشاا.... قبول میشی