خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

تیزهوشان (2)

1392/3/12 12:04
نویسنده : هدی جون
1,371 بازدید
اشتراک گذاری

سلامــــــــــ سلامــــــــــــ سلامــــــــــــ

اومدم یه خبر کوچولو موچولو بدم و برم ....نیشخند

من در تیز هوشان قبول نشدم

هه هه هه

ببخشید در مطلب خصوصی گذاشتم

خب خب خب قسمت بوده دیگه

اشکالی نـــــــــــــــــداره

آهای اونایی که قبول شدین انقدر  کلاس نذارین

و

آهای اونایی که قبول نشدین اشکالی نداره مگه تیز هوشان چیه ؟؟؟

حالا انگار چه خبره تیز هوشان هم یه مدرسه سر سخته که فقط باید درس بخونی

یعنی زندگی می شه چی ؟؟؟؟

درس درس درس درس درس

دیگه مهمونی و کلی خوشگذرونی  می پره هواااااااااااااااا

بـــــــــــــــــــله دیگه آخرش هم هیچی

منم اگه قبول می دم که خدا رو شکر نشدم نمیرفتم ......

خب خب خب خسته شدین

سرتون رو درد نیارم 

فعلا بای بای دوستان گلـــــــــــــــم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آرش حیدری
13 خرداد 92 23:22
سلام
خیلی اتفاقی وبلاگتون برام اومدش
شما رو نمی شناسم ، اما خودم دانشجو پزشکی هستم و خواستم بگم اصلا غصه نخورید که تیز هوشان و این چیزا قبول نشدید !!
من خودم هم مدرسه معمولی بودم و کلی از دوستام هم که زمان کنکورمون رتبه 2 رقمی 3 رقمی شدن مدرسه معمولی بودن !
خواستم بگم هر چی هستین فقط تلاش خودتونه !!!
هر کی هستین و هر جا هستین موفق باشید !
صحبت های من یادتون نره !

خیلی خیلی ممنونم
آ.حیدری
13 خرداد 92 23:24
سلام دوباره الان بالای سایت نوشته بود که 11 سالتونه !! حتما دارید میرید راهنمایی ! خیلی خوبه با این سن و سال وبلاگ نویسی می کنید موفق باشی خواهر کوچولو !
یه دوست
14 خرداد 92 0:40
فک میکنم حق با تو هدی جون من هم برام مهم نیست من نهمیکنم نههستم و عین خیالم هم نیس به آرامش زندگی میکنم بای بای
m.k
20 خرداد 92 11:04
اه اه مگه این تیز هوشان بوووووووووق
چیه که انقدر مهم شده
من که اصلا شرکت نکردم
چون برام مهم نبود /...

میدووووونم
اول 3 تا نفس عمیق بکش
خودتو کنترل کن عزیزم
ساغر
22 خرداد 92 17:27
سلام هدی خوبی؟

منم تیزهوشان قبول نشدم

میشدم هم مثل تو نمیرفتم

بیخال بابا

مه مدرسه ها فرق دارن؟یا معلم تیزهوشان فرشته هست مال بقیشون غوله؟



نمونه هم نشدم به درک

میرم یه مدرسه دیگه تو نمونه قبول شدی؟


منم هم قبووووووووووول نشدم






خاله اکرم
22 تیر 92 16:19
عزیزم چه تیزهوشان قبول شی چه نشی دختر گل ومهربون هممون هستی این چیزا توی زندگی درجه دو که نه سه وچهارم هم نیست فقط خوب باش وبذار خاطره خوب ازت بمونه همیشه دوستت داریم وعزیزما هستی