خودم (هدي )خودم (هدي )21 سالگیت مبارک

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

دعاهایتان مقبول درگاه حق

1392/5/7 19:04
نویسنده : هدی جون
1,211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

نی نی های گل  خوبین ؟؟؟؟

چه خبر ؟؟؟

ما هم خوبیم

اومدم ماه رمضان رو بهتون  تبریک بگم من خودم سومین سال هست که روزه می گیرم

ولی میدونم روزه اولی ها براشون خیلی خیلی سخته چون ساعتش خیلی زیاده

و اما یه تسلیت برای روزای قدر و بیدار موندن تا سحر

برای من این بیدار موندن ها خیلی خیلی شیرینه .......

و اما یه سوره که توی این روزا خیلی ثواب داره که بخونیم سوره قدر هست

 

 

ولی این روزا منظورم ماه رمضونه  خیلی خیلی قدر  چیزای خوشمزه رو میدونم

حالا اگه می تونید جلوی خودتون رو بگیرید برین ادامه مطلب ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه لیس بزن حال بیای

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نرجس
6 مرداد 92 23:48
آپت قشنگ بود
ریحانه
7 مرداد 92 0:07
سلام آخی سه ساله روزه میگیری.
قبول باشه هدی جونی
متاسفانه بعد از افطار عکس خوراکی ها رو دیدم زیاد دلم آب نیوفتاد ....
واسه منم دعا کن حتما


چشم حتما .....
ستاره
7 مرداد 92 19:01
هدی خیلی بدی بابا نمیگی یکی حوسش میشه
فائزه
11 مرداد 92 16:55
سلام خوبی ؟؟؟ نماز روزه های خودت هم قبول