خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 8 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

اگرنی نی و بچه ها به جای مادرها و پدرها باشند .........

1390/4/10 23:03
نویسنده : هدی جون
1,308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام بچه ها

خوشملا

گوگولی ها

میدونم خیلی وقته وبم رو آپ نکرده بودم niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

امااااااا  حالا عوضش یه مطلب باحال باحال خنددار براتون میذارمniniweblog.comniniweblog.com

پس برید ادامه مطلب تا اون مطلب خیلی باحال رو ببینید

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

niniweblog.com اگر بچه ها به جای مادران و پدران باشندniniweblog.com

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نرگس
10 تیر 90 13:29
قشنگ بود
ریحانه
11 تیر 90 8:38
آپم هدی جون
نی نی توپولی
11 تیر 90 14:06
سلام هدی جون از طریق گپ نمشد ارتباط برقرار کرد هر جی تایپ کردم پاک میشد حالا این گل جبران اون موقع
نی نی توپولی
11 تیر 90 14:07
جالب بود مرسی
ریحانه
11 تیر 90 21:09
سلام آبجی نرگس من آبجی نرگس شما هم شده مثل اینکه یه خواهر شیطون هم پیدا کردم
دوست آبجي مريم
15 تیر 90 16:17
اصلا هم دلم نميخواد اگر اينطوري باشه اونوقت بچه ها کي بچگي کنن؟! بازي هاي کودکانه چي ميشه؟! شيطنت هاي دوران بچگي؟! خوشي ها و ... بدتر از همه اينکه ديگه هيچ بزرگتري مثل مامان و بابا نداريم که وقتي کار اشتباهي انجام ميديم بهمون بگن که درستش چطوريه اگر کاري رو بلد نبوديم انجام بديم بهمون ياد بدن اصلا دوست ندارم اينطوري ... ولي عکسات قشنگ بودن يادمه بچه که بوديم يه فيلم سينمايي براي کودکان درست کرده بودن به اسم پاتال خيلي قشنگ بود، جاي بچه ها و مامان ها عوض شده بود از اون وقت ديگه دوست ندارم جاي من و مامان و بابام با هم عوض بشه
وحیده
29 تیر 90 17:45
خدا به دوووووووووووووووووور

وحيده جونم
اتفاق كه نميفته