خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 16 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

نی نی ها ببینید چه نقاشی هایی !!!!؟!

1390/4/22 20:00
نویسنده : هدی جون
1,560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

نی نی کوچولو ها

حالتون خوبه ؟؟؟

میدونید امروز میخوام درباره ی چی باهاتون حرف بزنم ؟niniweblog.com

دربااااااااااره ی .....

شغل نی نی ها در آینده . فکر نکنید که ایمیل و یا چیزی از کسی شنیدم  ها ؟؟

من از وقتی که نی نی بودم تا حالا عاشق نقاشی ام .شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

حالا هم میخوام چند تا نقاشی خوشگل که وقتی که ببینید انگاار طبیعی هستند

برید ادامه مطلب

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

خب خوشملا

کوچولو ها

قشنگ بودش ؟ niniweblog.com بای بای بای بای !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نرگس
22 تیر 90 21:10
آپت خیلی قشنگ بود واقعا نقاش های قشنگین آدم باورش نمی شه واقعیا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! منم آپم بیا ببین و بخون
چشمک
23 تیر 90 19:54
سلام گلم من نی نی ها رو خیییلیییی دوست دارم تازه ما دو تا نی نی تو خونمون داریم یکی 5 ماهشه یکی 23روزشه
نرگس
23 تیر 90 20:49
نرگس
23 تیر 90 20:55
سلام آبجی عزیزم من اهل قمم دوست دارم بدونم آبجیم اهل کجا هست؟؟؟؟ راستس من تو را تو پیوند های روزانه گذاشتم اگه من برات آبجی خوبی هستم من را تو پیوند های روزانه هم بزار آبجی تو که یک سال ازت کوچیک تر نرگس
نرگس
23 تیر 90 20:56
ببخشید راستش
مامان محمد رضا (هدی)
24 تیر 90 3:06
یوس برای هدی جون اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک کنیم
مامان پاتمه
24 تیر 90 8:09
سلام هدی جونم منم عاشق نقاشیم یه چیزایی هم میکشم ولی نه به این قشنگی اونی که مامانه داره برای بچه اش قصه میخونه رو خیلی دوست داشتم عزیزم ببخش که دیر میام سر میزنم تابستونه و کارم خیلی زیاده اصلا وقت نمیکنم بیام نت
مامان فرشته
24 تیر 90 14:28
عالییییییییییی بود خیلی قشنگ بود ممنون من لینکتون کردم
maman niaz
29 تیر 90 14:33
salam esme manam hodast afarin be shoma dokhtare ba estedad