خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 8 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

كاشكي مامان هامون برامون اينطوري غذا درست ميكردن !!!!

1390/5/22 16:53
نویسنده : هدی جون
867 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

ني ني ها

حالتون خوبــــــــــه ؟؟؟

امروز ميخوام يه مطلب زيبا بذارم

من اسمش رو گذاشتم : كاشكي مامان هامون اينطوري برامون غذا درست ميكردنniniweblog.comniniweblog.com

حالا اگه ميخواين ببينيد عكس هاشو بريد ادامه حرف هام

niniweblog.com

 

 

 

آره بچه ها

 

قشنگ بودند ؟؟؟؟niniweblog.com

پــــــــــــــــس تا مطلب بعدي

باي باي 

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

وحیده
22 مرداد 90 18:45
سلام هدی خــــــــــــــــــــــــــــــانم خوبی عزیز دلم من که خیلی دلم برات تنگ شده ولی این چند وقته اونقدر کار داشتم که نتونستم بیام بهت سر بزنم دیگه می آی گله و شایت می کنی؟؟؟!!!؟؟؟ راستی نماز و روزه هات قبول خیلی برام دعا کن، خیلی. مخصوصا موقع افطار
ني ني شكلك
22 مرداد 90 19:04
ني ني شكلك به عنوان مرجع تصاوير زيبا ساز وبلاگ افتخار دارد ضمن معرفي خود از شما دعوت به عمل آورد تا جذابيت وبلاگ ني ني خوشگل خود را با انواع تصاوير در موضوعات متنوع چندين برابر كنيد. ني ني شكلك در لينك بسياري از دوستان جا دارد. با تشكر موفق باشيد.
نرگس
27 مرداد 90 17:23
سلام آجی جون عکسها برام نیومد اگه میشه برام ایمیل کن