خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 7 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

آدرس یه وبلاگ

1390/6/5 12:21
نویسنده : هدی جون
759 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام سلاااااام

خوبیــــــــــــــــــــــــــــــــن ؟؟؟

امروز مطلب خاصی نداریم اما ....

میخوام آدرس یه وبلاگ رو بدم ..که !!!!

نمیگم خودتون باید برید تو پروفایل اون وب و ببینید ...

این هم آدرسش:(http://hoda1381.niniweblog.com/)

ممنونــــــــــــــــــــــــــــــــــم

فـــــــــعــــــــلا بااااااااای هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ghaderi
6 شهریور 90 2:07
دوبیتی سال من نان تهی خوردم ومنت نکشیدم پیوسته ستم دیدم وزلت نکشیدم بافقروتهی دستی همی پنجه کنم نرم محنت چه بسا دیدم وذلت نخریدم عزیزان گرامی با نزدیک شدن به سالگردوفات استاد عزیز وگرانقدر مرحوم خلیل قادری سعدی مدیریت وبلاگ از شما عاجزانه درخواست دارد این دوبیت شعر را در یک پست بیاد ایشان قرار داده وبعداز اثبت با ما درمیان بگذارید تا در برنامه های وبلاگ از شما تشکر وقدر دانی بسزا انجام نمائیم .فراموش نشود یک پست یک دنیا خوشحالی برای روح استاد عزیز در پی دارد. اگر هم تمایل داشتید باعکس نمایش داده شود به وبلاگ ما مراجعه و عکس بالای صحفه را برای نمایش COPY کنید . WWW.KHALILGHADERI.BLOGFA.COM HADISADI20@YAHOO.COM
ریحانه
6 شهریور 90 15:09
هدی کچل
من میتونم دوستامو خبر کنم یه پست هم بذارم تو وبلاگت درباره ی مشهد یا نه ؟؟؟جواب در
جیمیل


بله كه ميتوني
فقط تو اين وبلاگ نه
تو اين :http://hoda80.mihanblog.com/
نرگس
7 شهریور 90 3:57
ای بلا من که میدونم چه سایتی