خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 3 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

عید توووووووون مبارک باشه !!!

1390/6/9 0:37
نویسنده : هدی جون
731 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام سلااااااااام

خوفین ؟؟؟

امروز روز عیده

شادی کنیم بخندیمniniweblog.comniniweblog.com

هوووورا بکشیم عیدی بدیمniniweblog.com

این شعر از خودم بووووووود ،وااای حس شاعریم گل کردniniweblog.com

خب بریم سر اصل مطلب .......

عـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــــدتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون مــــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــــــارک

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

فعلا بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هدي مدير وب
9 شهریور 90 0:39
واااااااا اسم تو هم هدي هستش ؟؟؟ چه جالب هدي جوووون عيد شما هم مبارك
مریم مامان درسا
9 شهریور 90 17:01
سلام هدی جون
خوبی گلم
عیدت مبارکککککککککککککککککک





سلام
عيـــد شماااا هم مبارك
نرگس آهوی مهربون بهاری
9 شهریور 90 18:21
به نام خدای مهربونی ها... دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران سلام سلاام سلااااام...حالتووون خوبه؟...[بوسه] انشاالله عیدتون مبارک باشه...[بوسه] وبلاگ یا ضامن آهو آپ شد...لطفا بیاین...لطفا برام کلی گل مهربونی بکارین...باشه؟؟...[بوسه]
خاله درسا
10 شهریور 90 15:35
سلام عید تون مبارک
عــروســکـــــ
10 شهریور 90 22:04
سلام عزیزم اون کد آیکون واسه وبُ از این سایت برداشتم http://blogers.ir/cod/icon/1/
saeedeh
11 شهریور 90 22:28
اطلاعیه فورییییییییییییییییییییییییییی آپممممممممممممممممممممممم حتما بیایددددددددددددددددددددددد راستی حتما نظر بدید بعدشم خوشحال میشم لینکم کنید
عــروســکــــــــ
12 شهریور 90 0:05
تو این کد جاهایی که اسم و آدرس وبلاگ و لوگوی منه عوض کن با آدرس و اسم وبلاگ و لوگوی خودت
مادر کوثر
12 شهریور 90 9:49
عزیزم میخوام وبلاگ کوثرجونو آفلاین کنم اما چون دوست دارم بازم ببینمت به این سایتمون که به زودی آپ میشه، حتما سر بزن http://widenet.ir/ خوشحال میشم لینکش کنی.مرسی. راستی آخرین پستهای وبلاگ رو هم ببین.
عــروســکــ
12 شهریور 90 14:53
تو عکس درست کن آپلود کن بده به من کدشو میدم بهت


باشه عزيزم
!!!!!!!!!!!
عــروســکـــــــ
13 شهریور 90 14:52
چون نمیشه اینجا کد لوگورو گذاشت توقسمت نظرات وب خودم کدو میذارم بیا کپی کن تو تنظیمات وبلاگت