خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 3 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

نظرات (7)

عروسک
14 شهریور 90 0:25
من که کد لوگورو تو نظرات وبلاگ خودم گذاشتم
با اسم کد لوگوی هدی جون
برو بردار دیگه این عکس ُآپلود کن آدرسشو بجای آدرس عکس قبلی بذار


ببين من پيدا كردم كدمو
نگران نباش
نويسنده كوچك
15 شهریور 90 17:17
$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_(▒)(█)(▒) ____$$____(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) $$ _$ _$$___(▒) (▒) __$$_(▒)(█)(▒)
اليناز
15 شهریور 90 17:17
_________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ __________✿✿ __________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ __________✿✿ __________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ __________✿✿ __________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿
مامان ماهان عشق ماشین
17 شهریور 90 16:23
سلام عزیزم.تو واقعا ده سالته اینقدر هنرمندی؟چه قالب ماهی.


خيلي خيلي ممنونم خاله جون
سارینا
26 شهریور 90 10:40
سلام هدی جون چطوری سارینا امید وارم تلگرافم هت رسیده باشه جانه من بگو چطوری برای خودت لوگو ساختی خیلی قشنگه بایبای
سارینا
26 شهریور 90 10:44
هدی جون منم کمکی از فتو شاپ سرم میشه دارم یاد میگیرم چطوری عکس نینی هارو تو این قاپ های خوشگل میزاری ؟ راستی وبلاگم بالا اومد خودم که هرکار میکنم به ظور میاد


سلام
سارينا جون من اين عكس هارو با فتوشاپ درست نميكنم
بايد يه برنامه داشته باشي !!!
اسمش حالا يادم نيست ميتوني بلودي
هدی
26 شهریور 90 16:52
سلام هدی جان منم با شما هم اسمم ولی من 15 سالمه اگه به وب خواهر کوچولوم سر بزنی خوشحال میشم عزیزمراستی وب قشنگی داری


سلام چه جالب !!!
ولي وب شما فيلتر شده نميتونم برم توش


اومد عزيزم