خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 2 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

شیرینی های زندگی !!!!!!

1390/6/23 12:58
نویسنده : هدی جون
1,847 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گوگوری ها فرشته

خوبین ؟؟؟؟

امروز میخوایم درباره ی یک مورد صحبت کنیم و عکس هم بذارم خب پس شروع میکنیم:

همینطور که شما ها میدونید ،بچه ها زندگیه مارو شیرین میکنن ...دلقک

چون با شیطونی ها و دلبری هایی که میکنن مامان و بابا رو شاد میکنن و هروقت بابایی

میاد از سر کار خسته و کوفته ...اوه

اون هارو سرحال میکنن !!!!!!!!!!!!به من زنگ بزن

خب حالا بریم عکس بذاریم !!...از خود راضی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org اووووووووخی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org کوچولوووووووووووو

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org چه قدر سفیده !!!!!!!

مامان ها بقیه شو تو ادمه مطلب ببینید عینک

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org آهان ..خب ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

خب امیدوارم خوشتون اومده باشه خنده

خودمـ هم خوشم اومدماچ

پـــــــــــــــــــــس تا مطلب بعدی ..خدانگهدااااااااااااااااااااااااااااار بای بای

 

پسندها (1)

نظرات (5)

سارا
23 شهریور 90 17:53
سلام خوبي ؟؟؟ عزيزم اين عكس دومي خيلي توپولو و قشنگه
نيلوفر
23 شهریور 90 17:54
نيلوفر
23 شهریور 90 17:55
سلام عزيزم نظرم زيبا بود آخه خيلي زيبا بودن خداقسمت كنه
فاطمه
25 شهریور 90 18:55
سلام هدی جون . از آشنایی باهاتون خوشحال شدم . من هم مثل شما امسال می رم کلاس پنجم . خیلی عکس های خوشکلی بودند . من هم نی نی ها رو خیلی دوست دارم . به وبلاگ من هم سر بزن . اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم . راستی می تونی توی وبلاگم بازی آنلاین انجام بدی و تلویزیون تماشا کنی . منتظرت هستم .
ghazaleh
13 خرداد 91 16:49



سلام ميشه آدرس وبتو بدي ؟؟؟