خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 8 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

آیکون نو !!!!

1390/6/30 16:40
نویسنده : هدی جون
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام

خوبین ؟؟؟

امروز نه عکس داریم تا نوشته ، امروز من میخوام حرف بزنیم (زیاد هم نه )

میگم آیکون نوم مبارک باشه ...

قشنگه ؟؟؟؟

                   ستاره ناز نازی گذاشتم

                                                            امیدوارم خوشتون بیاد

این بود حرف هام

                       تا مطلب بعدی ..!!!

                                                         باااااااااااااااااای بااااااااااااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آبجي مريم
31 شهریور 90 9:51
چه حرف كوتاهي جغله خانوم؟!! وبلاگت خيلي قشنگ شده... دوستت دارم بوس بوس
ریحانه
31 شهریور 90 11:01
سلام به به به هدی جون آبجی کوچیکه خوبی مامان اینا خوبن خانواده خوبن همه خوبن غرض از مزاحمت اومدم بگم من آپم خوشحال میشم تشریف بیارید
نرگس
31 شهریور 90 23:54
سلام هدی جوووووونی من یک وبلاگ دیگه ساختم اگه میخوای بدونی ماجرا چیه برو توش اینم آدرسش http://8181.blogfa.com/
مادر کوثر
4 مهر 90 15:26
به سلامتی عزیزم مدرسه خوش بگذره به اون پست جدیدی که گذاشتی نمیشه نظر داد.چرا؟ http://widenet.ir/