خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 8 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

من دارم ميرم !!!!!!

1390/7/2 15:35
نویسنده : هدی جون
1,183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوفـــــــــــين ؟؟؟

اومدم يه مطلبي رو بگم و برم : همينطور كه ميدونيد فردا مدرسه ها باز ميشه و

من هم  ميرم مدرسه و درس ميخونم ....

 نميتونم نه مطلب بذارم و نه به نظر ها و يا سوال هايي كه دارين  جواب بدم niniweblog.com

پـــــــــــــــــــــــــس برام دعا كنيد كه امسال هم مثل همه ي سال ها

خوب باشه و بتونم امتحان ها و بقيه ي چيز ها رو درست بدم niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

من يا دير به دير ميام يا اصلا نميام ....

خبرتون ميكنم !!!!

بااااااااااااااي باااااااااااااااااي

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ریحانه
2 مهر 90 18:27
آخی
آجي مريم
4 مهر 90 18:58
ســــــــــــــــــــلام خوشگله من ان شاالله موفق باشي و يه آمدن خيلي خوب به وبلاگ قشنگت داشته باشي با خبرهاي خوش ونمره هاي خوب و قبولي در تيزهوشان اگر دوست داري بري دوستت دارم بوس
خاله گلنار
6 مهر 90 17:01
سلام عزیزم.. چطوری کلاس پنجمی؟ خوبه خوب درس بخون تا مامان و بابایی بیشتر بهت افتخار کنن
مادر کوثر
12 مهر 90 15:25
سلام عزیزم خوبی؟ وبلاگت رو خیلی دوست دارم و همیشه میام سر میزنم اگه کوثر جون بذاره نظر هم حتما میدم به ما هم سر بزن خوشحال میشم نظر خوشگلتو بخونم.
ریحانه
13 مهر 90 18:07
سلام آجی جونی آپــــــــــــــــم بدوووو بیا
Asal
16 مهر 90 16:51
Salam Khaleeeeee

Chetori JigaraaaaaM?

Ghoboonet Besham

Weblogt Kheili Naze KhanoOmiYe Asisam

Age Khasti Mano Ba JiGmalaye Maman BelinK Omadi BegoO Ba Chi BelinkameT


سلام عزيزم وبت نمياد
كه من برم متاسفم
مامان طاها
27 آذر 90 14:30
سلام سلام سلام. اومدم بگم که کارتون خیلی قشنگه من از کارتون خیلی خوشم اومده. تصمیم گرفتم یکی از سه کدمو به شما اختصاص بدم. خوشحال میشم شما هم این کارو بکنید. کد طاهای من 151 هستش. منتظرتون هستم . بای.