خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 8 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

مهسا جونم

1390/7/17 15:40
نویسنده : هدی جون
1,794 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

خوبين ؟؟؟

امروز ميخوام يه عكس از مهسا خوشملم عروسكم بذارم

تازه ازش گرفتم ،راااااااااااستي عكس هاي اتليه هاي مهسا تو راهه شايد امروز يا فردا و پس فردا بذارم

انقدر بزرگ شده گوگولي ام !!!!!!!!!

مهسا  خوشگله

 

دوووووووستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم مـــــــــهسا

البته اين مو هاي خودش نيست ها !!!!قهقههنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پاتمه و آویسا کوشولو
17 مهر 90 17:42
سلام هدی جون
چقدر عکس مهسا با مزه و قشنگه
عزیزم ساختن قالب کار سختیه و من هم بلد نیستم من فقط یه قالب خوشگل انتخاب میکنم و بعد عکسش رو تغییر میدم
شیوه تغییر عکس رو یاد گرفتم


ممنونم خاله

ریحانه
18 مهر 90 20:47
بیچاره مهسا چرا اینجوری ازش عکس گرفتی ؟
مادر کوثر
27 مهر 90 13:19
چه بامزه! به ما هم سر بزن عزیزم
parisa
7 آبان 90 1:06
وبلاگ جالبی داری آفرین به هدی هنرمند به ما هم سربزن دختر گلم
مامان طاها
27 آذر 90 14:29
سلام سلام سلام. اومدم بگم که کارتون خیلی قشنگه من از کارتون خیلی خوشم اومده. تصمیم گرفتم یکی از سه کدمو به شما اختصاص بدم. خوشحال میشم شما هم این کارو بکنید. کد طاهای من 151 هستش. منتظرتون هستم . بای.