خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 8 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

ماه محرم و مهسا كوچولو

1390/9/18 14:12
نویسنده : هدی جون
1,653 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوفين ني ني ها ؟؟

دلم براتون تنگ شده بوووووووود

خب ،چه خبراااااا؟؟؟

مي  خواستم ايام محرم رو بهتون تسليت بگم ....

و عكس مهسا خوشملمو كه لباس علي اصغر پوشيده بذارم

البته در مطلب بعدي عكس هاي امير حسين و هستي هم ميذارم 

حالا شما همسا رو نگاهش كنيد چه چشم هاي مظلومي داره اوخـــــــــي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ني ني شكلك
18 آذر 90 18:32
با سلام به شما دوست عزيز ني ني شكلك حامي زيباتر شدن وبلاگ ها ، نيازمند ياري سبزشماست پس در جشنواره ي يكسالگي ني ني وبلاگ به كد 102 (ني ني شكلك ) راي دهيد. با تشكر مدير ني ني شكلك(12 ساله)
مامان پاتمه
22 آذر 90 13:26
سلام هدی جونم خوبی؟ عزاداری هات قبول باشه خانمی ماشالا این مهسا خانم شما روز به روز خوشگل تر میشه ها هدی جون عکس خودت رو هم بذار دوست دارم دوست کوچولوم رو ببینم
دوتا عشقم محدثه
25 آذر 90 11:55
با سلام خدمت شما دوست عزیز محدثه جون (12ساله) تو مسابقه ی جشواره ی نی نی وبلاک شرکت کرده است اگه دوست داشتید به من هم رای بدهید کد من 138 است نحوه رای دادن 1) روز شروع رای گیری یک شماره 11 رقمی به شما معرفی خواهد شد. 2) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک می باشد. 3) هر رای دهنده حتما باید به سه نفر متفاوت رای دهد. 4) اگر تعداد کدهای موجود در یک پیامک بیشتر و یا کمتر از 3 باشد و یا در بین سه کد، کدی تکراری وجود داشته باشد پیامک ارسالی باطل خواهد شد. 5) نحوه نوشتن پیامک به این صورت است که کد اول را نوشته سپس یک فاصله وارد کنید و بعد کد دوم را نوشته و دوباره فاصلی ای وارد نمائید و در آخر کد سوم را نیز یادداشت کنید و به شماره 11 رقمی که اعلام خواهد شد ارسال نمائید. مثال) اگر رای های شما کدهای 112، 450 و 197 است، پیامک شما می بایست بصورت زیر باشد : 197 450 112
مامان نیایش
25 آذر 90 20:12
سلام کارت قشنگه پیش ما هم بیا اگه خوشت اومد کد 146 یادت نره
دخترخاله وحیده
26 آذر 90 18:55
سلام هدی جونم خوبی؟ قربووووووووووووووون این مهسامون برم دستت درد نکنه که عکس مهساجونمون رو گذاشتی دلم براش یه ذره شده برا تو هم همینطور بووووووووووووووووس مواظب خودت باش
مامان مهبد كوچولو
28 آذر 90 11:24
دوست گلم سلام . من مهبد كوچولوي 6 ماهه تو جشنواره ني ني وبلاگ شركت كردم . به وبلاگ من سري بزنيد و اگه از طرح من خوشتون اومد با ارسال كد 166 به شماره اي كه توسط سايت اعلام ميشه منو خوشحال كنيد . طرح شما رو ديدم ايده جالبي بود . اميدوارم موفق باشي . منتظر حضور پر مهرتون هستم .
مامان طاها
1 دی 90 11:55
محمد طاها جووون در نظر داره که هر کس کده اونو تو وبلاگش بزاره و به اون رای بده براش یه لگوی خوشگل بسازه و با کدش هم تو وبلاگه خودش بزاره هم تو وبلاگه شما و هم تموم کسایی که خوششون میاد اینجوری عکس نی نیتون تو تمومه وبلاگها میره هر کی راضیه اول کده خودشو بعدم کده وبلاگه طاها رو و بعدشم هر کی رو میخواد تو وبلاگش بزاره و به ما خبر بده تا لگوشو بسازیم.