خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 14 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

ني ني خوشگلا ، ني ني توپولا

1390/3/12 13:14
نویسنده : هدی جون
3,391 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام غنچه ها اي خوشگلا توپول ها

حالتون خوبه ؟؟؟؟
امروز ميخوام عكس خوشگل ترين و توپول ترين ني ني هاي دنيا رو بهتون نشون

بدم

البته خيلي هم هيجاني نشيد چون منظورم دختر و پسر عمومن niniweblog.comniniweblog.com

اون ها دوقلو هستند.........

حالا عكس هاشون رو براتون ميذارم

شمااا ها بريد ادامه مطلب

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

 

اين دختر عمومه كه اسمش هستي است ....

چه قدر نازه مگه نه ؟!!!؟!!؟؟!!

اون اوليه پسر عمومه اسمش امير حسين است ....

اين هم يه عكس دوتايي از امي حسين و هستي

ما معمولا به امير حسين ميگيم امي حسين

قهقهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان پاتمه
4 خرداد 90 12:17
سلام
وای چه نازن
ولی به هم شبیه نیستن چرا؟
هدی جون لینکت کردم ببخشید که فراموش کرده بودم عزیییییییییزم


خـــــاله جون
4 خرداد 90 21:20
سلام خدا حفظشون کنه
خـــــاله جون
5 خرداد 90 12:30
سلام خوبی؟ راس میگی؟ چه جالب، من لینکش رو از تو وبلاگ خودت دیدم به سلامتی فامیل هم هستید پس
مامان روژین
6 خرداد 90 16:16
سلام هدی جونم . قربونت برم که لطف داری و میای وبلاگ روژین رو میبینی عزیزم . وبلاگت خیلی قشنگه . آفرین . پسر عمو و دختر عموت هم خیلی خوردنی هستند . باز هم به روژین سر بزن مهربون .
حوريه
6 خرداد 90 19:22
سلام هدا جون
خوبي؟
عكسا براي من دانلود نشدن. ايشالا سر فرصت ميبينم.
منم ني ني دوست دارم
موفق باشي


فریبا
7 خرداد 90 0:22
سلاااااام هدی جونم خوبی؟؟؟ وای چه وبلاگ خوشگلیییییییییییییییییییییی آی چقد حس خوبی دااااااااااااااااشت .... حرف نداری .... خوشحالم کردی اومدی ..... مرسسسسسسسسسسسسسی بازم سربزن ... دوسسسسسستت دااااارم .... خیلی ماهی .... مهربون .... بای ..
آبجي الهام
10 خرداد 90 0:43
واي من كه كشته و مرده ي اين دوتا هستم خيلي دوستشون دارم ولي نه بيشتر از آبجي هدي خودم بوس به سه تاتون
هدي جون
12 خرداد 90 13:28
سلام اين دفعه خودم ميخوام براي وب خودم ،، نظر بذارم هدي جون خيلي وبلاگت زيباست عالي عاليه خيلي قشنگه چه ني ني هاي خوشگلي بوس بوس
مادر کوثر
17 خرداد 90 15:18
وای نازی چه توپولی هستن. ماشالله
مادر کوثر
17 خرداد 90 15:19
هدی جون وبلاگت خیلی باحاله. خیلی شاده. خودتم معلومه که خیلی شادی. راستی آدرس اون یکی وبلاگت چیه؟؟؟
هدي جون
25 خرداد 90 14:11
من بخورمت تورو
مامان علي
27 خرداد 90 16:36
الهي.چقدر نازن اين دوتا.هدي جون از طرف من و علي دوتاشونو ببوس
مامان ارميا
6 شهریور 90 9:23
نازي خيلي بانمكن . ماشااله


خيلي ممنونم