خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 7 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

دو تا میوه ی خوشگل تو ظرف میوه

1391/7/18 14:23
نویسنده : هدی جون
1,420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بقیه عکس های مطلب پیش رو میذارم

تو این عکس ها امیرحسین و هستی رو توی ظرف میوه گذاشتیم قهقهه

 

 عکس هستی و امیر حسین

اینجا به امیرحسین گفتیم بیا کنار آبجی عکس بگیریم ....الهی بغل الهیبغل الهی

 

اوخـــــــــــــــــــــــــــــــــی قلب

راستی حتما نظرم بدین ها  و گرنه.......................شیطان

فعلا تا مطلب بعدی بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ریحانه
29 خرداد 91 8:53
سلام هدی شیطون ... وای امیر حسین خیلی نازه خیلی عکس های قشنگی بود مرسی که عکس هاشون رو گذاشتی شاد باشی راستی جواب نظر خصوصی رو حتما حتما بده
samane
30 خرداد 91 21:34
سلام چقدر خوشمله این امیرحسین قلفونش از طرف من حتما ببوسش
samane
30 خرداد 91 21:36
بووووووووووووووووس
ati
5 تیر 91 17:52
سلام عسیسم وبلاگت خیلی جالبه.خوش حال میشم به وبلاگ منم یه سری بزنی و نظر بدی و اگه خواستی لینکم کنی
مامان آرینا موفرفری
11 تیر 91 1:21
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
ریحانه
12 تیر 91 18:35
آپم تولد وبلاگمه بدو بیا...
ریحانه
13 تیر 91 10:17
مردشور این قالب درست کردنشون رو ببرن دو تا قالب سفارش داده بودم برای وبلاگ خودم و وبلاگمون دوتاشون رو وقتی گذاشتم کل مطالبمون پاک شد مجبور شدم برش دارم و یه قالب معمولی بذارم هدی اگه قالب قشنگ عروسکی پیدا کردی فوری واسه وبمون بذار این چند روز قراره چند نفر بهمون سر بزنن میخوام وبلاگمون قشنگ باشه ...باشه هدی جون؟؟؟
ریحانه
13 تیر 91 20:18
ممنونم هدی قالب خیلی قشنگه
سارا
14 تیر 91 13:14
سلام هدی جون اسم من سارا هستش منم عاشق نی نی هام و اونا رو خیلی دوست دارم آدرسم هم توی نظر خصوصیه حتما سر بزن بای
فاطمه
21 تیر 91 11:00
سلام عیزم خیلی وبلاگت باحال بودباباگل کاشتی
ریحانه
21 تیر 91 16:09
واااااااااااااااااای یادم رفت خصوصی بدم خاک بر سرم
مامان صدرا
26 تیر 91 13:24
سلام هدي جون وبلاگت خيلي بانمكه فقط خواهشا اي ني ني خوشگلا رو تو ظرف ميوه نذار، چون خيلي خطرناكه اگه يه وقت خداي نكرده بشكنه ني ني كوچولوها اذيت ميشنا
ریحانه
29 تیر 91 19:45
سلام هدی جون آپ نمیکنی؟؟؟یک ماهه آپ نکردی ...منتظریم ها ...

خب شما نظر بدین ....
بعدش آپ میکنم !!!!
خاطرات منو الینا
4 مرداد 91 17:22
سلام هدی جون وبت خیلی عالیه به وبلاگ من هم سر بزن
ژاله
23 شهریور 91 14:15
سلام هدی جونوبلاگت خیلی نازهبه وبلاگه من هم سربزن امیدوارم از وبلاگ من خوشت بیاید.شکلک هایی که هم گذاشتی خیلی نازه
ژاله
29 شهریور 91 17:37
هدی جون عکس هایی که می ذاری توی وبلاگت خیلی نازه