خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 1 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

چه عکس نازی

1391/9/8 15:23
نویسنده : هدی جون
1,445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

دوستای گلـــــــــــــــــــــــــــــم

خوفیـــــــــــــــــــــــــــــــــن ؟؟؟؟

امروز با یه خیلی خیلی خیلی باحال و بامزه اوووومدم niniweblog.com

تو این عکس هستی (لباس قهوه ای ) به اون  نی نی لباسشو نشون میده و میگه

لباست شبیه لباس منه اووووووووووووووخی قلب

 

راستی اون مسابقه خطی که گفته بودم زمان اعلام نتایجش عوض شد و افتاد اول مهر

 انشاا... اگه رتبه اوردم  حتما خبرتون میکنم

تا مطلب بعدی

بای بای بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله فروغ
18 شهریور 91 13:17
سلام.بیا به علی پسر آجیم شماره33 رای بده خیلی ممنونم http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
خاله مرمر
18 شهریور 91 13:19
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم
نرگس آجی قدیمیت یادته؟
18 شهریور 91 15:30
سلام آجی نرگسم یادت میاد؟! بیا وبم لینکت بکنم؟ آجی اگه یادت نیومد من نرگسم که وبلاگ نرگس کوچولو را داشتم یعد وب ویولن بعد دیگه خودت بیا دیگه بای بای
آبجی مریم
19 شهریور 91 9:51
سلامممممممممم چه بامزه کفش هاشونم تقریبا توی یه مایه اس ناز نازی های کوچولو خدا حفظشون کنه بوس
ریحانه
19 شهریور 91 15:41
سلام آخی نازی اون یکی نی نی کیه؟؟؟
راستی دریاره ی اون نظری که گذاشته بودی :تصمیم با خودته هر کاری دوست داری بکن فقط بعدا پشیمون نشی و دوباره کار به قهر و این جور چیز ها نکشه...

اون یکی رو نمیشناسم

مامان پاتمه
20 شهریور 91 8:27
سلام
ای جانم چه نازن این جوجوها

انشاالله رتبه میاری هدی جونم


مـــــــــــــمنونم
نرگس
20 شهریور 91 14:59
سلام هدی جان.

الهییی اینا رو!!

انشاالله جزو رتبه های اول باشیی...به خدا توکل کن@

انشاا....
نرگس (آجی قدیمیت)
20 شهریور 91 21:07
بده سر بزنم به آجیم؟ من با مرامم داداش