خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 8 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

سلام نی نی ها

1390/3/12 13:16
نویسنده : هدی جون
998 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها حالتون خوبه ؟؟؟؟

  رااااستش من همین امروز وبلاگم رو درست کردم خنده

  و دوست دارم شماااا نی نی هاا یا بچه هایی که این وب رو میبینند خوششون بیاد

  من غیر از این دو تا وب دیگه هم دارم که در مطالب بعدی آدرسشو بهتون میدم 

اون وب ها هم درباره ی بچه هاست  !!!!!!

من خیلی خیلی نی نی ها و بچه هارو دوست دارم !!!!!

   امااا بعضی وقت ها انقدر از دستشون عصبانی میشم که میخوام مچالشون بکنم هورا

 خلاصه این هم بود اولین مطلب

فعلا تا دومیش بای بای بای بای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مرضيه
18 اردیبهشت 90 15:26
سلام اميدوارم موفق باشي خوشحال مي شم به وبلاك پسر منم سري بزني
مامان ابوالفضل
18 اردیبهشت 90 15:57
تولد این وبلاگتون هم مبارک
نازنين
12 خرداد 90 13:19
عااااااااااااااااااالي بود تولدش مباااارك
مهتا
13 خرداد 90 19:31
سلام عزیزم همین طوری اخه از وبت خیلی خوشم اومد وب من خصوصی نیست
مهتا
13 خرداد 90 19:33
سلام
رااااااااااستي از وبم خوشت اومد !؟؟؟؟؟؟؟
مهتا
14 خرداد 90 13:32
سلام
راستی هدی جووون توچند سالت؟
بازم ازاینکه نظردادی ممنون


مادر کوثر
17 خرداد 90 15:25
ایول خانمی معلومه خیلی پر انرژی هستی ماشالله ما که آدرس وبلاگاتو ندیدیم کو پس؟
خاله گلنار
4 تیر 90 10:53
سلام عزیزم... خوبی؟؟ عزیزم توی وبم معرفیت کردم .. فقط ببخش کم نوشتم چون از خودت هیچی نمیدونستم و عکستم نداشتم .. اینم لینک معرفی http://cyberkids.persianblog.ir/post/74 دوستت دارم هدی جونم