خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 8 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

درخـــــــــــــــــــــــت !!!!

1390/3/17 15:33
نویسنده : هدی جون
1,282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام نی نی کوچول ها

خوبید ؟؟؟   niniweblog.com امروز هم میخوام یه مطلب زیباااا برای شمااا ها

 کوچول ها بذاااارم ..niniweblog.com 

    امید واااارم خوشتون بیاد .

 

لی‌لی، لی‌لی، های های متفکر

گریه کنیم! وای وای!گریهگریه

گریه چرا؟ سوال

 

چون که رفیق ناز ما مریض است.

niniweblog.com

 

دوست تمام بچه‌ها مریض است.

 

دست و بالش شکسته

شاخه‌ی سبز پارسالش شکسته

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 گریه کنیم، مریض شده، وای وای

درخت نازنینی بود، های های

 

با باد که هم‌بازی می‌شد

خواننده‌ی نازی می‌شد

 

سایه‌ای داشت، صفایی داشت

دور و برش چه جایی داشت

 

آهای درخت مهربان

نرو، تو شهر ما بمان

 

باران می‌آد آب می‌خوری

باد که بیاد تاب می‌خوری

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ْآبجي مريم
17 خرداد 90 19:56
سلام آبجي كوچيكه
چه شعر نازي و چه شكلك هايي!!
قول مي دهم چندسال ديگه كه ناز نازي من به دنيا اومد شعرتو رو براش بخونم
دوستت دارم








مامان فرشته
18 خرداد 90 3:59
سلام عزیزم به به چقدر شعرت قشنگ بود گلم من لینکت کردم بوسسسسسسس
مامان پاتمه
18 خرداد 90 15:23
واااای چه شعر قشنگی حتما برای آویسا میخونمش ممنونم هدی جون
هاتف
23 خرداد 90 1:57
سلام من هاتفم پسر دایی
آویسا خوشگله با عکسای داداش کوچولوم منتظرتم


مادر کوثر
1 تیر 90 12:52
خوشگل بود آفرین