خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 8 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

مبــــارک مبــــارک بــــابــــا روزت مـــبــاااارک !!!

1390/3/25 15:31
نویسنده : هدی جون
1,381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام نی نی کوچول موچول ها

امروز چه روز خوبیه خونه شده چه روشن

بادکنک های جشنمون قشنگه قد دنیا

روز کیه روز کیه

روز پدر جون جونیه

قر بون اون خنده  هاش

ببین چه خوشحال شده..Colorful Mushroom

خوب فکر کنم تا حالا فهمیده باشید کیو میگم !!!!!

خوب حالا .....

امروز روز پدر هستش

من بابا م رو اندازه ی یه دنیا تازه !!

+ آخرین عدد

خوب حالا بگذریمAnimated cute little dancing yellow bird: funny free gif animation of a cute celebrating little yellow bird dancing.

شمااا ها که بابا های خوشگل و زحمت کشتون رو که اذیت نمی کنید Click for a bigger image happy Sponge Bob celebrating, free party celebration clipart with a transparent background.

آفرین به شمااا  نی نی ها

 

 (من روز پدر و میـــــلاد حضـــرت علی (ع) را به همــــه ی پــــــــــدر های دنیا تیریک میگویم ) 

مبارک مبارک Animated dancing chicken: funny chicken in sunglasses dancing free Labor Day gif animation; click for a larger dancing crazy chicken in funny sunglasses. بابا روزت مبارک

 

 

niniweblog.com   niniweblog.com niniweblog.com   niniweblog.com   niniweblog.com   niniweblog.com    

 

halloween gang بای بای بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مريم ني ني بابا
25 خرداد 90 18:40
سلام به هدي جونيه
روز پدرمونو به باباي گلمون تبريك مي گم...
من كه از خونه بابايي رفتم و بايد تو قدر بابايي رو بيشتر داشته باشي...
باباجونيه من و شوهرم مصطفي خيلي خيلي دوستت داريم
بوس
بوس


باباي هدي جون
26 خرداد 90 15:48
سلام عزيز دلم و گل وجودم پيامت را خواندم خيلي زيبا بود به زيباي خودت از تو ممنونم كه روز پدر را تبريك گفتي هميشه شاد باشي تورا به خداي مهربون مي سپارم
مامان علي
27 خرداد 90 16:09
سلام به هدي جون گل.روز بابت مبارك .دوست داشتي به وب پسرم سر بزن.البته با نظر