خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 12 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

مهسا کوچولو دوباره اومد با دو عکس زیبا

1390/10/27 14:25
نویسنده : هدی جون
1,427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام نی نی ها

خوفین ؟؟؟

نمیدونید که چقدر دلم براااااتون تنگ شده !!!

الان که دارم مطلب میذارم یه دنیا خوشحالم

خب بریم سراغ اصل مطلب :امروز هم موضوع مطلبمون مهسا خوشمل ست

دو تا عکس ماه فتوشاپ کردم که خدا میدونه

حالا نگاه کنید

 

 

m801m05k4shrl6n62gsh.jpg 

قــــــــــــــــــــــــــــــــــربــــــــــــــــــــــــــــونــــــــــــــــــــــــــت برم تو چقدر نازی !!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الی
6 آذر 90 17:41
مرسی هدی جان که اومدی . آفرین کارات هم خوبه.
مامان پاتمه
7 آذر 90 10:13
نظرم ثبت شد؟؟؟ دوباره میگم گفتم چقدر این مهسا خانوم خوردنی شده آفرین به هدی جون مهربون و البته هنرمند
ریحانه
8 آذر 90 12:43
سلام عکس ها باز نمیشه
ATeNa
9 آذر 90 2:18
سلام عزیزم . مرسی که ÷یشمون اومدی .
خوشحال شدم .
وبلاگ قشنگی داری .
عزیزم میشه بگی بارشی های وبلاگت رو از کدوم سایت گرفتی ؟؟ ممنون میشم


سلام
ممنونم كه به وبم سر زدي
سايت كد بارشي رو اگه پيداش كنم بهت ميدم
ولي يه مشكليه وبت براي من باز نميشه كه برات نظر بدم
ریحانه
9 آذر 90 14:46
آپم خوش حال میشم سر بزنید


سلام آجي جونم خوبي ؟؟؟
نميدونم چرا وبت برام باز نميشه
البته فكر كنم اونايي كه تو بلاگفا وب دارن نميتونم ببينم
چون كه از ديروز تاحالا هر چي وب تو بلاگفا رفتم باز نشده
ریحانه
13 آذر 90 14:56
من دارم میرم کاشون