خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 12 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

خوب شدند !!!!!!

1390/10/27 14:24
نویسنده : هدی جون
1,358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

خيلي خيلي خيلي خوشحالم

چونكه اميرحسين خوب شده

و دوشنبه از بيمارستان مرخص شد ... البته با دعا هاي مامان ها

اما هستي از امير حسين واگیر کرد و دکتر ها گفتند  اون هم باید بستری بشه ...

اووووف بعد رفتند و بهش یه سرم زدند ....

ولی خداروشکر هستی یه روزه خوب شد

حالا دو تایی شون خونه هستند و دارن بازی می کنن

  اگه خیلی وقت دیگه نیومدم دارم درس میخونم

این یکبار هم که اومدم چند دقیقه وقت کردم ....

فعلا بــــــــــــــــــــــــــــای بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ریحانه
28 دی 90 17:22
خدا رو شکر
ریحانه
28 دی 90 17:22
ریحانه
28 دی 90 17:24
بی وفا شدی ... سر نمیزنی ...
ریحانه
28 دی 90 17:25
بیا منتظرم
ریحانه
28 دی 90 17:26
کـــــــــچــــــــــل ...ااااببخشید اشتباه شد پـــــــــــرپشــــــــت...
مامان محمد پارسا
30 دی 90 8:51
سلام هدي كوچولو.
خدا رو شكر كه حالشون خوب شده.
خوش به حال هستي و امير حسين كه دختر عموي مهربوني مثل شما دارن. همينطور مهسا كوچولو.
در ضمن وبلاگ نانازي داري. موفق باشي.

خيلي خوشحالم به وبم سر زدين
مرسي ممنون ....
گروه ترمه
5 بهمن 90 23:47
گروه ترمه فعالیت هنری خود را در زمینه هنرهای تزیینی و بافت آغاز نمود. کلیه کارهای موجود در این وبلاگ کار دست بوده و در صورت سفارش به رنگ دلخواه شما تهیه میگردد. تزیینات شامل انواع بافت ( شال و کلاه، تل های فانتزی، اشارپ، ساق و ...) تم های تولد گیفتهای زیبا برای جشنها کارت پستال و ... http://termehandcraft.blogfa.com
مامان محمد پارسا
7 بهمن 90 17:32
"زاغکی قالب پنیری دید"

از همان پاستوریزه های سفید!

پس به دندان گرفت و پر وا کرد

روی شاخ چنار مأوا کرد

اتفاقا ازان محل روباه

می گذشت و شد از پنیر آگاه

گفت: اینجا شده فشن تی وی!

چه ویوئی! چه پرسپکتیوی!

محشری در تناسب اندام

کشته تیپ توست خاص و عوام!

دارم ام پی تریّ ِ آوازت

شاهکار شبیه اعجازت

ولی اینها کفاف ما ندهد

لطف اجرای زنده را ندهد

ای به آواز شهره در دنیا

یک دهن میهمان بکن ما را!

زاغ، بی وقفه قورت داد پنیر!

آن همه حیله کرد بی تاثیر

گفت کوتاه کن سخن لطفا!

پاس کردم کلاس دوم من!

چه زيبا ...ممنونم