خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 12 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

اميرحسين مريض شده !!!!!

1390/10/22 11:29
نویسنده : هدی جون
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوفين ني ني هااا ؟؟؟

خوش ميگذره ؟؟؟

الان كه دارم مطلب ميذارم اندازه ي 7آسمون و 2198 جنگل ناراحتم ...ناراحتناراحتناراحتناراحتناراحت

ميدونيد چرااا ؟؟؟

اميرحسين ،قربونش بشم انفلانزا گرفته حالا هم توي بيمارستان بستري هستش

انقدر دلم براش ميسوزه نگران

ميخوام اندازه ي 7375 شكم فيل گريه كنم گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

راااستي شما هم براش دعاااا كنيد انشاا... زود تر حالش خوب بشه

حتما حتما حتما حتما دعاش كنيد ها !!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آبجي مريم
22 دی 90 16:47
سلام هدي عزيزم غصه نخور ايشالا خوب ميشه و دوباره مياد برامون توپ بازي مي كنه هستي هم ان شاالله بهتر ميشه و زود زود همشون كنار هم شاد و خندان ميشن
مامان مهراد
23 دی 90 22:30
سلام هدی خانوم هرچی نوشتم نبودی جواب بدی تازه نظری هم از طرف تو برام نیومده

واااي
چرا ؟؟؟ من براتون نظر دادم
راستي چت هم خود به خود رفت و هر چي زدم نيومد و
ني ني وبلاگم هم قات زد و ديگه نيومد
مامان سیاوش کوچولو
26 دی 90 7:51
سلام خانومی خوبید ایشالا که این نی نی نازتون به زودی بهبودی حاصل کنه و شما رو خوشحال کنه من مامان سیاوش 5 ماهه ام اگه دوست داشتید سری به ما بزنید تا ادامه دوستی وبلاگیمون

خيلي ممنونم
اتفاقا دوشنبه مرخص شد
ژاله
23 شهریور 91 14:19
هدی جون هستی وامیرحسین خیلی نازن