خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 12 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

نمرات درخشان من

1390/12/19 16:19
نویسنده : هدی جون
1,294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام نیشخند

خـــــــــــــو فین دوستای خوشمل من ؟؟؟قلب

امروز میخوام درباره ی نمره های درخشان کارنامه نوبت اولم حرف بزنم

چون نمیخوام زیاد وقتتون رو بگیرم  خاطره ها و داستان هامو میذارم برای مطلب بعدی

خب حالا بریم سراغ کارنامه :

لبخند  قرآن : 20

 لبخند تعلیمات دینی :  20

 لبخند املا فارسی :  20

 لبخند انشا فارسی :  20

لبخند  قرائت فارسی :  20

 لبخند تعلیمات اجتماعی :  20

 لبخند تاریخ و مدنی :  20

لبخند  جغرافیا:  20

لبخند  ریاضیات :  20

 لبخند علوم تجربی و بهداشت :  20

 لبخند هنر :  20

لبخند  ورزش :  20


 خب فعلا تا مطلب بعدي چشمک

بــــــــــــــــاي بــــــــــــــــاي بای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نازدونه ها
19 اسفند 90 16:42
سلام هدی جون تبریک میگم موفقیت درسیت رو انشالا موفقیتهای بزرگترت
ماشالا چقد نی نی دور خودت جمع کردی از الان چه حال وحوصله ای داری

خيلي ممنونم خاله جوووون
آره من خيلي خيلي ني ني هارو دوست دارم
من عاشــــــــق ني ني ها هستم
مامان پاتمه و آویسا
20 اسفند 90 9:44
سلام عزیزم
آفففرین به شما دختر درس خون و با استعداد

خيلي خيلي ممنونم
مامان هانيا
20 اسفند 90 11:19
سلام. آفرين به شما دختر گل كه هم به فعاليت‌هاي جانبي مثل وبلاگ نويسي مي‌رسي هم به درسهات! همين جوري ادامه بده عزيزم!


چشــــــــــــــــــــــــــم
وحیده
21 اسفند 90 13:46

آفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرین به هدی جونیِ خودم
ان شاءالله قبولی دانشگاه و موفقیت های بزرگتر یکی پس از دیگری

انشاا.....