خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 13 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

عروووووووووووسي

1391/1/16 20:38
نویسنده : هدی جون
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

خوبين ؟؟؟؟؟؟؟؟

اومدم يه مطلب درمورد عروسي بذارم

اونــــــــــــــــــــــــــــــم عروووووووووسي كـــــــــــــــــــي؟؟؟؟ خواهرم

در هتل كه بوديم انقدر بچه بود كه قابل شمارش نبودن

نه1نه2تا نه3تا پس چند تا ؟؟؟ 10،20 تا

شوهر خواهرم هم  انقدر دوست و آشنا داره كه داره كه خدا ميدونه

حالا يكي از ماجرا هاي عروسي رو براتون ميگم

من و خواهر و مامانم تو ماشين عروس بوديم و داشتيم بوق بوق ميكرديم كه يهويي

وقتي كه داشتيم از سر يه ميدان ميگذشتيم  3تا ماشين عروس رو ديديم

ماشين خواهر من با 3تا ماشين عروس ديگه .....

ماشين هايي كه دنبال ما اومدن داشتن منحرف ميشدن چون نميدونستن از بين

4تا ماشين عروس كدوماشون خواهر منه قهقههقهقههقهقههقهقههقهقهه

خلاصه ما صبر كرديم كه اون 3تا ماشين عروس برن تا مردم گول نخورند و دنبال اون ماشين ها نرن

خلاصه گذشت و گذشت تا اين كه تو راه بوق بوق كردن هي دوستان شوهر خواهرم

جلوي ماشين خواهرم (عروس) مي ايستادند و ميگفتند اگه 50000هزار ريال ندي ماشينمون

رو برنميداريم خلااااااااصه داماد هم مجبور ميشد بهشون بده

تو راه هي دوستان داماد  مسخره بازي در مياوردند .....

مثلا ميومدند كنار ماشين عروس و به زور  بادكنك هارو از من ميگرفتند

خيلي خيلي باحال بووووووووووووووووووووووووووووود

انشاالله صد سال به اين سال ها باشه انشـــــــــــــــــاالله

فعلا تا مطلب بعدي باي باي

پسندها (1)

نظرات (23)

عروس و دوماد
28 اسفند 90 19:00
سلام هدی خوشگل خودم خوبین؟ خیلی با حال تعریف کردی خوشحالم که بهت خوش گذشته بوس بوس
ریحانه
16 فروردین 91 20:31
سلام خوش یه حالت تو ماشین عروس بودی ...ماکه اصلا برای بوق بوق کردن ها نبودیم رفته بودیم خونه نماز بخونیم خوش به حالت خیلی بهت خوش گذشته هدی ...
ریحانه
17 فروردین 91 10:05
سلام قالب قشنگه ممنونم ولی کاش یکم فانتزی تر بود .

دارم دنبالش ميگردم
ریحانه
19 فروردین 91 20:33
سلام سلام من اومدم...

باشه فعلا ميتوني 5دقيقه صبر كني؟؟؟
يه پذيرايي بكنم ميام زودي
ریحانه
19 فروردین 91 20:37
باشه آفرین دختر خوف ...
پذیرایی کن دختر بابا آفرین ایشالا عروس شی ...

به همچنين شما بزرگ ترين
ریحانه
19 فروردین 91 20:39
منم واسه خودم شعر میخونم تابیای یه توپ دارم قلقلیه سرخ و سفید و آبیه ... اومدی ؟؟؟بیا دیگه بدو میزنم زمین هوا میره نمی دونی تا کجا میره اومدی ؟؟؟ بدو بچه من بیکار نیستم که کار و زندگی دارم بدو بدو یالا بدو بدو بدو تا دو دقیقه دیگه اومدی که هیچی نیومدی...
ریحانه
19 فروردین 91 20:40
تا ده میشمرم ...

اومدم بابا
چه خبرته
ریحانه
19 فروردین 91 20:43
9/5

اومدم
ریحانه
19 فروردین 91 20:43
چه عجب باز ما رو کاشتی رفتی هدی ...بدو من کار و زندگی دارم
ریحانه
19 فروردین 91 20:47
رفتم ها

آپ كردم وبمو برو ببين
ریحانه
19 فروردین 91 20:48
باشه خودت خواستی خداحافظ این دفعه جدی رفتم بای


آپ كردم وبمو
ریحانه
19 فروردین 91 20:50
رفتم ها
جواب بدو خو گریه میکنم ها بچه برم؟؟؟هدی ؟؟؟ بسه آخه چقدر پذیرایی میکنی بیا دیگه


خب حالا گريه نكن
ریحانه
19 فروردین 91 20:52
من چهار ساعته دارم واست نظر میدم اون وقت تو داشتی با خیال راحت آپ میکردی ؟؟؟
ریحانه
19 فروردین 91 20:53
واااااااااااااااااااااااااااااای

ميخواي براي وبمون آمار بازديدكنندگان بذارم ؟؟؟
ریحانه
19 فروردین 91 20:57
بای
ریحانه
19 فروردین 91 20:58
آره بذار ولی قبلش جواب نظر های منو بده
ریحانه
19 فروردین 91 20:59
نظر های وبمون رو تایید کردی؟؟؟

كدوم نظر ؟؟
ر
19 فروردین 91 21:01
یه نظر واست گذاشتم تایید نکردی ؟؟؟نیومده مگه


جز تاييد نكرده ها هم نبوده
ریحانه
19 فروردین 91 21:02
برو ببین

نه نيومده!!!!
ریحانه
19 فروردین 91 21:04
بابام اومد من باید برم خداحافظ اجی هدی

نه نه


نيومده
مریم مامان درسا
20 فروردین 91 15:39
سلام هدی جون خوبی عزیزم وااااای چقدر خوب که عروسی خواهرت بود ، خوش به حالت سال نو هم مبارک
mina
27 فروردین 91 3:50
سلام وب قشنگ وباحالي داري اميدوارم كه هميشه موفق باشي.

راستي به من هم سر بزن خوشحال ميشم واگه دوست داشتي بيا تبادل لينك كنيم.
از وبت خيلي خوشم اومده عزيزم




سلام مينا جون
ممنونم به وبم اومدي
متاسفانه وبت نمياد
هر وقت باز شد لينكت ميكنم
مامانی درسا
6 اردیبهشت 91 1:09
عزیزم تولدت مبارک انشاالله حضرت فاطمه (س ) خودش نگهدارت باشه عزیزم 120 ساله شی