خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 12 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

4تا خبـــــــــــــــــــــــــــــــــر مهم

1391/2/13 21:42
نویسنده : هدی جون
914 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبين ؟؟؟

اومدم 4تا خبر بدم و برم ......

اول اينكه تولدم مبارك نیشخندببخشيد مطلب نذاشتم چون زياد بود نميومد

دوم اينكه روز معلم رو به همه تبريك ميگم معلماني كه در سال هايي

 دراز مانند شمع سوخته اند .....

 سوم  اينكه من تا تابستون ديـــــــــــــــــگه مطلب نميذارم  چون امتحانامون شروع شده

و خبر چهارم اينكه فردا و پس فردا تعطيله هوووووورا 

امـــــــــــــــــــــــــا جمعه آزمـــــــــــــون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ریحانه
20 اردیبهشت 91 14:40
تولدت مبارک ...
آبجی مریم و شوهر خواهرت
20 اردیبهشت 91 14:59
سلام هدی جون تولدت مبارک ایشالا صد ساله شی و ما برات جشن بگیریم اگه زنده باشیم روز معلم هم تبریک می گیم از این تصمیمت هم خیلی خوشحالیم چون موفقیت تو موفقیت ماست و امیدوارم همیشه سربلند باشی و آزمونت هم خوب بدهی که می دونم خوب دادی
ریحانه
23 خرداد 91 9:56
چه نقشه ای داری؟؟؟ ...بابا ول کن...دوباره میخوای دردسر واسه خودت درست کنی؟؟؟

......

ریحانه
23 خرداد 91 19:16
کارنامه گرفتی؟؟؟من فردا امتحانام تموم میشه 30 خرداد هم کارنامه میدن ...بای


یه دو سه روز دیگه می دهند


samane
26 خرداد 91 13:09
تــــــــــــــــــــــــولـــــــــــــــــــــــــــدت مــــــــــــــــــبــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــ انشاا..... صد هزار سال زنده باشی تولدت مبارک
samane
26 خرداد 91 13:11
ببخشید حالا تبریک میگم چون تازه وبتو پیدا کردم