خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 12 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

یه عکس بانمک

1391/3/26 13:02
نویسنده : هدی جون
2,160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

خوفین ؟؟؟

چیکارا میکنید ؟؟؟

اومدم چند تا عکس از هستی و امیرحسین بذارم و برم البته توی دوربینم عکس های خیلی خوشگلی

گرفته بودم ولی حال نداشتم توی کامپیوتر بریزم .....

اما امروز عکس این فسقلی هارو میذارم که توی باغ عمه ام ازشون گرفتم

امیرحسین جونم

قربون اون مو های بورت

راستی میگم بقیه عکس هارو تو مطلب بعدی ببینید چون نتونستم آپلودش کنم

با عرض معذرت فعلا

بای بای


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نازدونه ها
27 خرداد 91 7:51
ماشالا چه نازه میبوسمش


مرسی که سر زدین
آبجی مریم
27 خرداد 91 9:25
سلام
تک پسرمونه دیگه...
خدا به هممون ببخشدش...
بوس

بـــــــــــله قربونش برم
ریحانه
27 خرداد 91 11:02
سلام
چه کار خوبی کردی که عکساشون رو گذاشتی ...
خیلی امیرحسین نازه ...
منتظر بقیه عکس ها هستم هر وقت عکس ها رو گذاشتی خبرم کن
ممنون که خبرم کردی

باشه حتما
مریم
27 خرداد 91 12:38
خوشگله عزیزم خیلی نازه ماشاالله سلام خانمی من مریم هستم اول راهنمایی،دوست دارم با هم دوست شیم و تبادل لینک کنیم نظرت چیه؟ اینم وب منهhttp://maryam-zand.niniweblog.com/
نرگس
12 تیر 91 21:45
می شه منظورت را واضح تر بگی نمی فهمم