خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 10 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

عجب رسمیه رسم زمونه

1391/4/31 15:27
نویسنده : هدی جون
1,038 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سلام سلام

حالتون خوفه نی نی ها و بزرگتر ها و دوستای گلـــــــــم ؟؟؟؟

من که اصلا حالم خوب نیست ؟؟؟

چون که روزه ام و اصلا جوووون تو بدنم نیست

و لحظه شماری میکنم که اذان بشه

الان تقریبا ساعت سه و پنج دقیقه است ....من ساعت پنج و نیم باید با دوست گرامی یعنی (روزه )

به کلاس زبان برویم ....

2 درصد رحم ندارن که الااقل تو ماه رمضون نذارن ....

حالا باهم بخونیم  :

عجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب رســــــــــــــــــــــمیـــــــــــــــــــــــــه رسم  زمــــــونـــــــــــــــــــــــــــــــــه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ریحانه جووووون
31 تیر 91 18:37
ای شکمو هدی ای شکمو
عزیزم منم امروز کلاس زبان بودم طوریم نشده به حول و قوه الهی زنده ام
تازه از هفته بعد دو روز تو هفته از صبح تا ظهر میرم مدرسه و سه تا کلاس فیزیک شیمی ریاضی دارم...
روزهات قبول بعد نیا تو وبلاگت بنویس روزه بودی ریا میشه
سال اوله که روزه میگیری؟؟؟فکر کنم سال دوم باشه نه؟؟؟
بهر حال باریک
اندکی صبر کن زولبیا بامیه نزدیک است ...
راستی باید سرسفره افطار واسم دعا کنی ها حتما باید دعا کنی حتما دعا کن ها زوره باید دعا کنی ...خوش باشی ...

باشه حتما حتما دعا میکنم اما تو هم باید برام دعا کنی هااااا :-*

ریحانه
2 مرداد 91 10:39
سلام به هدی کچل گل گلاب ...
خوبی ؟؟؟
چکار ها میکنی ؟؟؟
منم خوبم دست بوس شمام
هدیی گفتم روزه ای حوصلت سر میره بشین عمو پورنگ رو ببین شبکه دو ساعت یک ربع به شش میذاره دیروز هم اولین قسمتش بود...


مــــــــمـــــنونم !!!!!
آبجی مریم
3 مرداد 91 17:30
سلام هدی جونیه
نماز و روزه هات قبول
می دونم سخته ولی می گن رنج بدن ، گنج جان است یعنی شاید بعضی چیزها باعث رنجش بدن بشه ولی در کنارش روج آدم رو ارتقا می ده...
برای ما هم دعا کن
دوستت دارم
بوس بوس

بله مریم جوووونم درست میگی
ممنونم که سر زدی !!!!!
پاکن های ما
3 مرداد 91 19:53
سلام هدی جون. خوبی؟ ووبلاگ من درباره پاکن هست. حالا سر بزن متوجه میشی وبلاگت رو ریحانه جون بهم معرفی کرد. گفت که تو هم پاکن داری آخه در وب من یه بخش هست به اسم پاکن های شما. اگه پاکن داری از پاکنهات عکس بگیر بعد ادرسش رو بده من تا بذار تو وبم . بفیه هم عکس پاکن هاشونو دادن :حالا اگه سر بزنی بیشتر متوجه میشی منتظرتم گلم X
پاکن های ما
4 مرداد 91 19:04
سلام هدی جوون. خوبی؟ منو ک هنوز لینک نکردی که .... لینکک کن و بعد بهم خبر بدده ببین وقتی که از پاکن هات عکس گرفتی اونها رو اپلود میکنی بعد ادرس عکس ها رو به صورت خصوصی تو نظرات بهم بگووو منتظرتم
پاکن های ما
4 مرداد 91 20:32
سلام. ممنون عزیزم.منم لینکت کردم منتظر پاکن هات هستم یادت نره ...!!
پاکن های ما
5 مرداد 91 20:02
سلام هدی جون. ممنون عزیزم. پاکن هاتو گذاشتم... بقیه اش رو هم توی پست های بعدی میذارم منتظرتم
مامان محمد
9 مرداد 91 12:49
سلام،من با شما از طریق نی نی گپ آشنا شدم خیلی خوشحال میشم به ما سر بزنین و باعث افتخار که دوستی مثل شما داشته باشم منتظر حضور گرم و نظر دلنشینتون هستم.
ریحانه جوووووووووووووون
12 مرداد 91 10:37
ریحانه خوشگله وارد میشود salam manam khoobam هدی کم پیدایی ؟؟؟ از کلاس زبانت چه خبر ؟؟؟تا الان چند تا صفر گرفتی؟؟؟ هدی مرسی عکس های پاکن هات رو دادی به پریسا ... چیزی به کلکسیون پاکنت اضافه نشده؟؟؟ کچل خانوم ما رفتیم به کار و کاسبی مون برسیم bye bye bye
ریحانه
12 مرداد 91 13:00
بـــــیــــمزه لوس


ماییم دیگـــــــــــــه
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 17:03
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره