خودم (هدي )خودم (هدي )، تا این لحظه: 21 سال و 10 روز سن داره

(◕‿◕✿) نی نی کوچولو ها (◕‿◕✿)

عیدتون مبارک

1391/6/4 16:10
نویسنده : هدی جون
787 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

خوبین ؟؟؟

دایی ،عمه ،پسر خاله ،دختر خاله ،خاله ، عمو ،مادر ،مادربزرگ ،پدر ،پدر بزرگ همــــــــــــــه خوبن ؟؟؟

اومدم تا عید رو بهتون تبریک بگم

 گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

niniweblog.com

معذر نتونستم بیام

خــــــب میدونید که عید و ما باید دست مامان بابارو بگیریم و بریم مهمونــــــــــــیniniweblog.com

 راستی تا حالا بهتون خوش گذشته ؟؟؟؟

niniweblog.com

با اجازه من 40 50%تابستون رو به خوردن مشغووووولم

niniweblog.com

 

اما اصلا اصلا دوست ندارم بخوابم

فقط صبح ها ساعت 11 12 بیدار میشم حدود 2 ساعت صبحانه میخوررم

حدووود 49%به مامان جووونم کمک میکنم

niniweblog.comniniweblog.com 

 

چووون کلاس زبان و خط میرم باید درس هم بخونم راستی تو یه مسابقه کشوری خط شرکت

کردم جوابش حدود های ٧،٦ هم میاد برام دعا کنیدniniweblog.com

 

niniweblog.com

عیدتون مبارک

niniweblog.com

 بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

باران قلنبه
2 شهریور 91 16:41
میشه به وب دخمل من بیایی کارت دارم منتظرما

عید شما هم مبارک


سلام وبت برام باز نمیشه
خاله مصی
2 شهریور 91 17:08
سلام.عیدشما هم مبارک.امیدوارم توی مسابقه خط برنده بشید.راستی شماچه خطی کارمیکنید؟


خیلی خیلی ممنونم
من خط تحریری رو تموم کردم می خوام که با نی یا
همون قلم درشت کار کنم
مامان محمد پارسا
2 شهریور 91 17:23
سلام عیدت مبارک.

لطفا از خط زیبات عکس بگیر بزار تو وبت تا منم ببینم
من عاشق خط زیبا هستم.

چــــــــشـــــــم حتما !!!!
نرگس
2 شهریور 91 17:29
سلام...مرسی که خبرم کردی

پساپس عیدت مباارک


خواهــــــــــــــــــش میکنم
ریحانه
3 شهریور 91 15:15
سلام دوست داشتی تایید کن ... راستی گوزن پیر خودتی بی تربیت
آبجی مریم
4 شهریور 91 8:35
سلام آبجی جونه امیدوارم همیشه موش موشی باشی و هم چنین موفق بعد از گذشت قرن ها عیدت مبارک
ریحانه
4 شهریور 91 16:03
سلام گارفیلد والا به خدا منم 50درصد تابستونم رو به خوردن اختصاص بدم از گارفیلد یه چیزی اون ور تر میشم(میدونی گارفیلد چیه که؟؟؟)
عزیزم زیاد نمیخوابی تا 11 12 صبح؟؟؟آخی نازی اصلا نمیخوابی .12ظهره نه صبح خجالت بکش میگی کم میخوام تا ساعت 12 کمه؟؟؟والا به خدا من شبهای قدر هم نمیتونم تا ساعت 12بخوابم ...راستی به مامان چه کمک های میکنی ؟؟؟مثلا سفره رو جمع میکنی چیز های داخل سفره رو میل میفرمایی یا زحمت میکشی اتاقت رو مرتب میکنی کدومش هان؟؟؟از من یاد بگیر این روز ها ظرف شستن و گردگیری خونه و جارو کردن خونه با منه راستی خوبه کلاس خط رفتی یه کوچولو خطتت از اون حالت افتضاح خرچنگ قورباغه ای در بیاد والا به خدا
راستی هدی جو نگیرتت بیای وبلاگم کلی فحش بارم کنی جوابت رو میدم ضایع میشی آجی ...گلم
خوش باشی گارفیلد

دعا کن دستم بهت نرسه
چووون اگه برسه ......

ریحانه
7 شهریور 91 19:00
سلام گارفیلد ...داداشیم به دنیا اومد بدوووووبیا وبم
ریحانه
16 شهریور 91 11:15
هدی کچلم کردی خوب من چطوری میومدم وبت نینی وبلاگ چند روزی وبلاگ ها رو باز نمیکرد به زندایی گفتم آدرس رو بهت بده مگه نداده؟؟؟ آدرس رو خصوصی برات فرستادم باید برای همه ی پست هایی که گذاشتم نظر بدی وگرنه مجبورم یه فکری واست بکنم ممکنه به اشد مجازات محکوم بشی حالا تصمیم با خودته اگه قلقلک و جشن پتو نمیخواهی نظر بده...
ریحانه
16 شهریور 91 11:19
aligolpesar.blogfa.com این هم ادرس وبلاگ علی کوچولو هست ای اسب آبی (اینم تلافی حرفی که زدی)راستی اگه نمیدونی اسب آبی چیه برو گوگل سرچ کن ببین چیه فقط از عصبانیت مواظب باش یه بلایی سر خودت نیاری راستی اومدی وبلاگ علی نظر خصوصی نذاری راستی اگه خواستی تلافی حرفی که زدم رو سرم در بیاری بیا وبلاگ خودم هر چی خواستی بنویس توی وبلاگ علی کوچولو ننویسی ها ...
ریحانه
16 شهریور 91 19:04
سلام نخیر قالبم شبیه وبلاگ محمد پارسا نیست برو وبلاگش و قالبش رو ببین اگه شبیه این بود قالب رو هم زندایی نسیبه درست کرده دعوا داری ؟؟؟حرفیه؟؟؟ای نفس کش...
ژاله
24 شهریور 91 15:40